სასწავლო პროექტის გეგმა
სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
ელზა გძელიშვილი
რაიონი
ონის
სკოლა
სოფელ შეუბნის საჯარო სკოლა
ქალაქი
ონი
თემის
მონახაზი
თემის დასახელება
ა ნ ა ბ ა რ ი
თემის შინაარსი
მოსწავლეები ინტერნეტში მოიპოვებენ მასალას
ანაბარზე და მასთან დაკავირებულ
საკითხებზე.ამოხსნიან ამოცანებს პროცენტის მარტივი და რთული დარიცხვის წესისი გამოყენებით.დაკვირვების და ანლიზის საფუძველზე გამოიტანენ დასკვნებს და
შეიმუშავებენ ფორმულებს.გააკეთებენ ბროშურას,გაზეთს,პრეზენტაციას.
საგანი
მათემატიკა
დონე/კლასი
საბაზო
საფეხური, მე-9 კლასი
განხორციელების დროის ჩარჩო
10 დღე
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
მათ.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
პრობლემების გადაჭრისას.
მათ. IX.11. მოსწავლეს
შეუძლია მონაცემების მოწესრიგება და წარმოდგენა დასმული ამოცანის ამოსახსნელად
ხელსაყრელი ფორმით.
მათ. IX.13. მოსწავლეს
შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და დასკვნების ჩამოყალიბება.
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
- რეალური პროცესების დისკრეტული მოდელებით
აღწერისას იყენებს რეკურენტულ წესს (მაგალითად, მოსახლეობის
რაოდენობის ყოველწლიური მუდმივი პროცენტული ზრდა); განავრცობს რეკურენტული წესით მოცემულ მიმდევრობას (n-ურ წევრის ფორმულის გარეშე);
- არჩევს დაუჯგუფებელ რაოდენობრივ მონაცემთა
წარმოდგენის შესაფერის გრაფიკულ ფორმას, ასაბუთებს არჩევანს და ქმნის
ცხრილს/დიაგრამას (ტექნოლოგიების გამოყენებით ან მის გარეშე);
- ერთი გრაფიკული ფორმით წარმოდგენილ
მონაცემებს წარმოადგენს განსხვავებული გრაფიკული ფორმით და წარმოაჩენს
თითოეული ფორმის ხელსაყრელ და არახელსაყრელ მხარეებს
- იყენებს გრაფიკული ფორმით წარმოდგენილ
მონაცემებს სტატისტიკური შინაარსის მოსაზრებათა/არგუმენტების
ჩამოსაყალიბებლად ან შესაფასებლად;
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
- რომელი ბანკები
ფუნქციონირებს ჩვენს ქალაქში?
- თუ გისარგებლიათ
რომელიმე ბანკის მომსახურებითს?
- სად შეიძლება
შევინახოთ ფულადი დანაზოგი უსაფრთხოდ?
თემატური კითხვები
v
ხომ
არ გაქვთ რომელიმე ბანკში
ანაბრი გახსნილი?
v
რა
უპირატესობა აქვს ბანკში შენახულ ფულს
სახლში შენახულთან შედარებით?
v
როგორი
სახის ანაბრები იცით?
v
როგორ
გამოითვლება რიცხვის პროცენტი?
შინაარსობრივი კითხვები
- თუ
იცით,როგორ გამოითვლება ბანკში
ანბარზე შეტანილი თანხის პროცენტი?
- რომელი წესით(წესებით) ხდება
წლის ბოლოს პროცენტის დარიცხვა?
შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო
პროექტზე
მუშაობის დაწყებამდე
მოსწავლეები
მუშაობენ პროექტებზე და ასრულებენ დავალებებს
პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ
მოსწავლეებს
წინასწარ გავუგზავნი შეკითხვებს
ელექტრონულ ფორმატში და
მივიღებ პასუხებს.
წინარე
ცოდნის დადგენა.
მოსწავლეთა მცდარი შეხედულებების
წინასწარი დადგენა.
21 საუკუნის უნარ-
ჩვევების წინასწარი
შეფასება
ჩეკლისტები: პრეზენტაციის, კვლევის, თანამშრომლობითი ჩეკლისტი- თანამშრომლობითი
უნარების
მონიტორინგისათვის.
დიაგრამა- მჭირდება მოსწავლეების პასუხების ჩასანიშნად პრეზენტაციის
შემდეგ . მოსწავლეებს კი კავშირების დადგენაში/ დანახვაში.
პერიოდულად მივუბრუნდები მიმართულების
მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს,.რათა გავაანალიზო მოსწავლეების გაგების დონე.
მოსწავლეს დაეხმარება
სწავლის პროცესის
გაანალიზებაში
( მეტაკოგნიცია),
პროცესის
თვითმონიტორინგში,
თანამშრომლობით სწავლაში
მასწავლებელს
მეხმარება
კვლევის სწორი
მიმართულების შ
ენარჩუნებაში,
მოსწავლეთა
ჩართულობის
უზრუნველყოფაში
(პროგრესის მონიტორინგი)
საგაზეთო რუბრიკა
პრეზენტაცია
რეფლექსია
მასალის
გაგება.
გამოთვლების
შესასრულებლად
ადეკვატური ხერხების
მოძებნა და რეალიზაცია. აუდიტორიისათვის
გასაგები
ფორმით ახდენს პრობლემის
ფორმულირებას.
ირჩევს პრეზენტაციის ფორმას და დამხმარე საშუალებებს
(მ.შ
.საინფორმაციო
ტექნოლოგიებს).
ასუხისმგებლობის
გააზრება და კეთილსინდისიერად დავალებების შესრულება.
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
·
ჩეკლისტები: პრეზენტაციის,
კვლევის, თანამშრომლობითი ჩეკლისტი- თანამშრომლობითი უნარების
მონიტორინგისათვის.
·
დიაგრამა- მჭირდება
მოსწავლეების პასუხების ჩასანიშნად პრეზენტაციის შემდეგ . მოსწავლეებს კი კავშირების
დადგენაში/ დანახვაში.
·
პერიოდულად მივუბრუნდები მიმართულების მიმცემ საკვანძო
შეკითხვებს,.რათა გავაანალიზო მოსწავლეების გაგების დონე.
·
საგაზეთო რუბრიკა
·
პრეზენტაცია
·
ქულების მინიჭების
გზამკვლევი
სხვა
საკითხები
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
მოსწავლეებმა იციან რიცხვის პროცენტის გამოთვლა და გაოთვლების
ჩატარების ადეკვატური ხერხები.ფლობენ ინფორმაციის მოძიებისა და მათი
წარმოდგენის ხერხებს. გამომუშავებული
აქვთ კომპიუტერთან მუშაობის უნარ-ჩვევები.
სასწავლო
პროცედურები
აქტივობა1. მოსწავლეებს წინასწარ
გავუგზავნი შეკითხვებს ელექტრონულ ფორმატში და ვთხოვ,გაიზრონ
შეკითხვები.მოიფიქრონ და შეაგროვონ პასუხები და იგივე ფორმატში დამიბრუნონ ნამუშევრები.
( 1 დღე)
აქტივობა2.ნამიშევრების შეფასებისას გამოიკვეთება,
რომ მოსწავლეებმა არ იციან რა არის
ანაბარი? როგორი სახის ანაბრები არსებობს? როგორ გამოითვლება ანაბარზე შეტანილი
თანხის პროცენტი და პროცენტის დარიცხვის
რომელი წესით ხდება წლის ბოლოს თანხის დარიცხვა. გადავწყვეტთ,რომ ამ საკითხზე
გავაკეთოთ პროექტი.პროექტი გავაცნოთ როგორც სკოლას ასევე ფართო საზოგადოებას.შევიმუშავებთ
სამოქმედო გეგმას. მოსწავლეებს
დავაწყვილებ შემთხვევითობის პრინციპით 2 ჯგუფად.გამოვიყენებ
„მათემატიკური მოქმედებების“ ხერხს მოსწავლეებს:
დავურიგებ ბარათებს. ერთ ბარათზე გამოსახულია მათემატიკური მოქმედება, ხოლო მის
მეწყვილე ბარათზე - ამ მოქმედების პასუხი. მაგალითად, თუ ერთ ბარათზე წერია 3 x 3, მის წყვილ
ბარათზე ეწერება 9.
.ჯგუფები დაირქმევენ სახელებს„ლიბერთი ბანკი“ და „საქართველოს
ბანკი“ ერთ ჯგუფს დავავალებ რეკლამირებისთვის შექმნან ბროშურა,მეორე ჯგუფმა კი
გააკეთოს სლაიდშოუ და მისი პრეზენტაცია. მოსწავლეებს წინასწარ მიეცემათ
შეფასების ჩეკლისტები.შეფასებები.
(1 დღე).
აქტივობა 3. ჯგუფები წარმოადგენენ თავინთ შექმნილ ბროშურას
და პრეზენტაციას.გავაკეთებთ შეფასებას ბროშურის შეფასების
ჩეკლისტით და პრეზენტაციის
შეფასების ჩეკლისტით. მოსწავლეები გაავრცელებენ ბროშურებსა და ფართო
აუდიტორიას წარუდგენენ სლაიდშოუს. (1
დღე)
აქტივობა 4. ჯგუფებს შევთავაზებ ანბრების შესახე
ინფორმაცია მოიძიონ ინტერნეტში შემდეგ მისამართზე: iHOW.GE. და ვთხოვ ელ.ფოსტით გამომიგზავნონ მოძიებული
ინფორმაცია . (1 დღე).
აქტივობა
5. შევხდები მოსწავლეებს შევაფასებ მოძიებულ ინფორმაციას სატატიის ჩეკლისტით
და ვთხოვ, თითოეულ ჯგუფს ანაბარზე
პროცენტების დარიცხვის და ანაბრების
ტიპების შესახებ ინფორმაცია მოიპოვონ ჩვენს ქალაქში არსებული საქრთველოს
ბანკსა და ლიბერთი ბანკში.(1 დღე)
აქტივობა 6 . მოსწავლეები
შეაგროვებენ ბანკებში მათთვის საჭირო ინფორმაციას, გადახედავენ ერთმანეთის
ნამუშევრებს და მორიგ შეხვედრაზე წარმოადგენენ, შევაფასებთ სატატიის ჩეკლისტით,
გამოვიყენებ შეფასების დიაგრამას.ჯგუფებს ვაძლევ ახალ დავალებას: თითო
ამოცანას- ანაბარზე პროცენტის მარტივი და რთული და რიცხვის გამოსათვლელად.ერთ
ჯგუფს მარტივ დარიცხვაზე და მეორს(რომელშიც იქნება მაღალი აკადემიური მოსწრების
მქონე მოსწავლე) რთულ დარიცხაზე. ვთხოვ,
ამოხსნილი ამოცანა წარმოადგინონ მათთვის ხელსაყრელი ფორმით,გაანალიზონ მიღებული
შედეგები და გამოიტანონ დასკვნები. შემოიღონ ასოითი აღნიშვნები და შეიმუშაონ
ფორმულები. (1 დღე)
აქტივობა 7.ჯგუფები წარმოადგენენ ამოხსნილ და
დამუშავებულ ამოცანებს. ისინი ერთმანეთში
გაცვლიან თავიანთი ამოხსნილ
ამოცანებს და შეადარებენ. პროცენტის დარიცხვის რომელი ტიპია უფრო ხელსაყრელი და მომგებიანი.
მოამზადებენ გარკვეული რეკომენდაციებს არჩევანის გაკეთებისათვის.შექმნიან გაზეთს.მოამზადებენ პრეზენტაციას.(2დღე).
აქტივობა8. მოვაწყობთ დიკუსიას ფართო
აუდიტორიისათვის.ჯგუფები წარადგენენ თავიანთ ნაშრომებს და გასცემენ გარკვეულ
რეკომენდაციებს ანაბრების შესახებ. მოხდება პროექტის შეფასება.თვსითშეფასება.
პრეზენტაციის შეფასება.(1დღე)
დიფერენცირებული სწავლება
სპეციალური საჭიროებები
სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან დამატებით მოვაწყობ
შეხვედრებს.შეფასების დიაგრამის მიხედვით მოვახდენ მათ შეფასებას თითოეულ
შეხვედრაზე.მათი საჭიროებებიდან გამომდინარე გამოვიყენებ ზეპირ,წერით ტესტურ
დავალებებს.
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური)
არაქართულენოვანი
მოსწავლეებისათვის გამოვიყენებთ ლექსიკონებს,თარგმნის პროგრამებს.შევაფასებ
დიაგრამების გამოყენებით.
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
მაღალი აკადემიური მოსწავლეებს მიეცემათ დავალება სიღრმისეულად
გაარკვიონ ანაბრის არსი.შეისწავლონ რა გაუთვალისწინებელი ხარჯები შეიძლება ექნეს
მეანაბრეს და შეუმუშაონ კონკრეტული რჩევები.
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
ელზა გძელიშვილი
|
|
რაიონი
|
ონის
|
|
სკოლა
|
სოფელ შეუბნის საჯარო სკოლა
|
|
ქალაქი
|
ონი
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
ა ნ ა ბ ა რ ი
|
||
თემის შინაარსი
|
||
მოსწავლეები ინტერნეტში მოიპოვებენ მასალას
ანაბარზე და მასთან დაკავირებულ
საკითხებზე.ამოხსნიან ამოცანებს პროცენტის მარტივი და რთული დარიცხვის წესისი გამოყენებით.დაკვირვების და ანლიზის საფუძველზე გამოიტანენ დასკვნებს და
შეიმუშავებენ ფორმულებს.გააკეთებენ ბროშურას,გაზეთს,პრეზენტაციას.
|
||
საგანი
|
||
მათემატიკა
|
||
დონე/კლასი
|
||
საბაზო
საფეხური, მე-9 კლასი
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
10 დღე
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
მათ.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
პრობლემების გადაჭრისას.
მათ. IX.11. მოსწავლეს
შეუძლია მონაცემების მოწესრიგება და წარმოდგენა დასმული ამოცანის ამოსახსნელად
ხელსაყრელი ფორმით.
მათ. IX.13. მოსწავლეს
შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და დასკვნების ჩამოყალიბება.
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
|
|
თემატური კითხვები
|
v
ხომ
არ გაქვთ რომელიმე ბანკში
ანაბრი გახსნილი?
v
რა
უპირატესობა აქვს ბანკში შენახულ ფულს
სახლში შენახულთან შედარებით?
v
როგორი
სახის ანაბრები იცით?
v
როგორ
გამოითვლება რიცხვის პროცენტი?
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
|
|
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
·
ჩეკლისტები: პრეზენტაციის,
კვლევის, თანამშრომლობითი ჩეკლისტი- თანამშრომლობითი უნარების
მონიტორინგისათვის.
·
დიაგრამა- მჭირდება
მოსწავლეების პასუხების ჩასანიშნად პრეზენტაციის შემდეგ . მოსწავლეებს კი კავშირების
დადგენაში/ დანახვაში.
·
პერიოდულად მივუბრუნდები მიმართულების მიმცემ საკვანძო
შეკითხვებს,.რათა გავაანალიზო მოსწავლეების გაგების დონე.
·
საგაზეთო რუბრიკა
·
პრეზენტაცია
·
ქულების მინიჭების
გზამკვლევი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეებმა იციან რიცხვის პროცენტის გამოთვლა და გაოთვლების
ჩატარების ადეკვატური ხერხები.ფლობენ ინფორმაციის მოძიებისა და მათი
წარმოდგენის ხერხებს. გამომუშავებული
აქვთ კომპიუტერთან მუშაობის უნარ-ჩვევები.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
აქტივობა1. მოსწავლეებს წინასწარ
გავუგზავნი შეკითხვებს ელექტრონულ ფორმატში და ვთხოვ,გაიზრონ
შეკითხვები.მოიფიქრონ და შეაგროვონ პასუხები და იგივე ფორმატში დამიბრუნონ ნამუშევრები.
( 1 დღე)
აქტივობა2.ნამიშევრების შეფასებისას გამოიკვეთება,
რომ მოსწავლეებმა არ იციან რა არის
ანაბარი? როგორი სახის ანაბრები არსებობს? როგორ გამოითვლება ანაბარზე შეტანილი
თანხის პროცენტი და პროცენტის დარიცხვის
რომელი წესით ხდება წლის ბოლოს თანხის დარიცხვა. გადავწყვეტთ,რომ ამ საკითხზე
გავაკეთოთ პროექტი.პროექტი გავაცნოთ როგორც სკოლას ასევე ფართო საზოგადოებას.შევიმუშავებთ
სამოქმედო გეგმას. მოსწავლეებს
დავაწყვილებ შემთხვევითობის პრინციპით 2 ჯგუფად.გამოვიყენებ
„მათემატიკური მოქმედებების“ ხერხს მოსწავლეებს:
დავურიგებ ბარათებს. ერთ ბარათზე გამოსახულია მათემატიკური მოქმედება, ხოლო მის
მეწყვილე ბარათზე - ამ მოქმედების პასუხი. მაგალითად, თუ ერთ ბარათზე წერია 3 x 3, მის წყვილ
ბარათზე ეწერება 9.
.ჯგუფები დაირქმევენ სახელებს„ლიბერთი ბანკი“ და „საქართველოს
ბანკი“ ერთ ჯგუფს დავავალებ რეკლამირებისთვის შექმნან ბროშურა,მეორე ჯგუფმა კი
გააკეთოს სლაიდშოუ და მისი პრეზენტაცია. მოსწავლეებს წინასწარ მიეცემათ
შეფასების ჩეკლისტები.შეფასებები.
(1 დღე).
აქტივობა 3. ჯგუფები წარმოადგენენ თავინთ შექმნილ ბროშურას
და პრეზენტაციას.გავაკეთებთ შეფასებას ბროშურის შეფასების
ჩეკლისტით და პრეზენტაციის
შეფასების ჩეკლისტით. მოსწავლეები გაავრცელებენ ბროშურებსა და ფართო
აუდიტორიას წარუდგენენ სლაიდშოუს. (1
დღე)
აქტივობა 4. ჯგუფებს შევთავაზებ ანბრების შესახე
ინფორმაცია მოიძიონ ინტერნეტში შემდეგ მისამართზე: iHOW.GE. და ვთხოვ ელ.ფოსტით გამომიგზავნონ მოძიებული
ინფორმაცია . (1 დღე).
აქტივობა
5. შევხდები მოსწავლეებს შევაფასებ მოძიებულ ინფორმაციას სატატიის ჩეკლისტით
და ვთხოვ, თითოეულ ჯგუფს ანაბარზე
პროცენტების დარიცხვის და ანაბრების
ტიპების შესახებ ინფორმაცია მოიპოვონ ჩვენს ქალაქში არსებული საქრთველოს
ბანკსა და ლიბერთი ბანკში.(1 დღე)
აქტივობა 6 . მოსწავლეები
შეაგროვებენ ბანკებში მათთვის საჭირო ინფორმაციას, გადახედავენ ერთმანეთის
ნამუშევრებს და მორიგ შეხვედრაზე წარმოადგენენ, შევაფასებთ სატატიის ჩეკლისტით,
გამოვიყენებ შეფასების დიაგრამას.ჯგუფებს ვაძლევ ახალ დავალებას: თითო
ამოცანას- ანაბარზე პროცენტის მარტივი და რთული და რიცხვის გამოსათვლელად.ერთ
ჯგუფს მარტივ დარიცხვაზე და მეორს(რომელშიც იქნება მაღალი აკადემიური მოსწრების
მქონე მოსწავლე) რთულ დარიცხაზე. ვთხოვ,
ამოხსნილი ამოცანა წარმოადგინონ მათთვის ხელსაყრელი ფორმით,გაანალიზონ მიღებული
შედეგები და გამოიტანონ დასკვნები. შემოიღონ ასოითი აღნიშვნები და შეიმუშაონ
ფორმულები. (1 დღე)
აქტივობა 7.ჯგუფები წარმოადგენენ ამოხსნილ და
დამუშავებულ ამოცანებს. ისინი ერთმანეთში
გაცვლიან თავიანთი ამოხსნილ
ამოცანებს და შეადარებენ. პროცენტის დარიცხვის რომელი ტიპია უფრო ხელსაყრელი და მომგებიანი.
მოამზადებენ გარკვეული რეკომენდაციებს არჩევანის გაკეთებისათვის.შექმნიან გაზეთს.მოამზადებენ პრეზენტაციას.(2დღე).
აქტივობა8. მოვაწყობთ დიკუსიას ფართო
აუდიტორიისათვის.ჯგუფები წარადგენენ თავიანთ ნაშრომებს და გასცემენ გარკვეულ
რეკომენდაციებს ანაბრების შესახებ. მოხდება პროექტის შეფასება.თვსითშეფასება.
პრეზენტაციის შეფასება.(1დღე)
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
|
სპეციალური საჭიროებები
|
სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან დამატებით მოვაწყობ
შეხვედრებს.შეფასების დიაგრამის მიხედვით მოვახდენ მათ შეფასებას თითოეულ
შეხვედრაზე.მათი საჭიროებებიდან გამომდინარე გამოვიყენებ ზეპირ,წერით ტესტურ
დავალებებს.
|
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური)
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეებისათვის გამოვიყენებთ ლექსიკონებს,თარგმნის პროგრამებს.შევაფასებ
დიაგრამების გამოყენებით.
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
მაღალი აკადემიური მოსწავლეებს მიეცემათ დავალება სიღრმისეულად
გაარკვიონ ანაბრის არსი.შეისწავლონ რა გაუთვალისწინებელი ხარჯები შეიძლება ექნეს
მეანაბრეს და შეუმუშაონ კონკრეტული რჩევები.
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
ფოტოკამერა
კომპიუტერი
(ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
ბეჭდვითი მასალები
იხილეთ ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
ინვენტარი/მასალები
ძირითადი მასალები, რომლებიც თემის ჩასატარებლად შეუკვეთეთ ან შეაგროვეთ
და რომლებიც კურსის კონკრეტულ საკითხებს უკავშირდება. საჭირო არაა ყოველდღიური
მასალების შეტანა, რომლებიც ისედაც ხელმისაწვდომია კლასში.
ინტერნეტრესურსები
იხილეთ საავტორო უფლებების
ჩანართში
სხვა რესურსები
საქართველოს ბანკისა და ლიბერთი ბანკის
თანამშრომლები.
ფოტოკამერა
კომპიუტერი
(ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
იხილეთ ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
|
ინვენტარი/მასალები
|
ძირითადი მასალები, რომლებიც თემის ჩასატარებლად შეუკვეთეთ ან შეაგროვეთ
და რომლებიც კურსის კონკრეტულ საკითხებს უკავშირდება. საჭირო არაა ყოველდღიური
მასალების შეტანა, რომლებიც ისედაც ხელმისაწვდომია კლასში.
|
ინტერნეტრესურსები
|
იხილეთ საავტორო უფლებების
ჩანართში
|
სხვა რესურსები
|
საქართველოს ბანკისა და ლიბერთი ბანკის
თანამშრომლები.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий