რეფლექსია
Iდღე - ზოგადად ვისაუბრეთ პროექტებზე. სასწავლო პროექტების
ეფექტურ დაგეგმვაზე,გავეცანით ინტელის პროექტს, viuers-ს.
IIდღე - განვიხილეთ მოსწავლის ნიმუში -ბროშურისა და გაზეთის
შაბლონი, საავტორო უფლებები და ბიბლიოგრაფია. შევქმენით სავარაუდო ვარიანტები.
გავეცანით 21-საუკუნის უნარ-ჩვევებს,მიმართულების
მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირებას,გავმართეთ დისკუსია.
IIIდღე-ვისაუბრეთ ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტებზე,ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე
შევიმუშავეთ მიზნები, დავხვეწეთ მიმართულების მიმცემი კითხვები სტანდარტებისა და მიზნების შესაბამისად.
IVდღე- განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდები და სტრატეგიები,განმავითარებელი
და განმსაზღვრელი შეფასებები.
Vდღე-შევქმენით ჩვენი პორტფოლიოს პრეზეტანციის ძირითადი
ელემენტები,შევქმენით ვებ-ბლოგები.
VIდღე-ვისაუბრეთ კურსის რესურსებზე-კავშირებზე,დაწყვილებაზე,გაზიარებაზე,მოვაწყვეთ
პრეზენტაციები,ვისაუბრეთ ტექნოლოგიების გამოყენებასთან დაკავშირებულ სამართლებრივ-ეთიკურ
ნორმებზე,ინტერნეტიდან სასწავლო რესურსების გამოყენებაზე.
VIIდღე-ვისაუბრეთ მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომის შეფასებაზე,მოსწავლის
პერსპექტივიდან დანახულ სასწავლო პროცესზე.განვიხილეთ სასწავლო პროექტის გეგმა,შევადგინეთ
შეფასების ფორმები.
VIIIდღე-განვიხილეთ ინდივიდუალური საჭიროებების მიხედვით დიფერენცირებული
სწავლება,მოსწავლეთა განსხვავებული საჭიროებების გათვალისწინება სასწავლო პროექტში, ფასილიტაცია ტექნოლოგიების გამოყენებით.
IXდღე- სრულვყავით ჩვენი სასწავლო პორტფოლიოები ,განვათავსეთ Googl-ის დოკუმენტებში და ავტვირთეთ
ბლოგზე.ვაჩვენეთ პორტფოლიოები ერთმანეთს და შევაფასეთ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий